Middag på Patricia

I lördags anordnade jag, tillsammans med ett gäng andra event managers och event helpers, Global Friends’ terminsenliga middag på båten Patricia. Detta var mitt sista event som event manager i Global Friends-styrelsen, och mitt första event som ORDFÖRANDE för Global Friends. JA, jag fick posten som president i GF! Så taggad, men nervös! Vi har nu även en drös med nya styrelsemedlemmar som alla verkar vara sjukt engagerade, så jag tror kommande år blir ett toppenår.😃

Kvällen var hursomhelst oerhört lyckad, det serverades en två-rätters middag som alla överlevde (inga dödliga allergiska reaktioner etc…), och vi fick till en bra blandning av studenter både svenska som internationella. Totalt var vi 140 pers från 35 olika länder, hur coolt? Kvällen avslutades därefter med partaj på Patricias nattklubb.

14697148_10208808238061593_604024454_o

This entry was posted in Kår- och studentlivet, Läkarprogrammet, T3 by linnealin. Bookmark the permalink.

About linnealin

Tja! Vad roligt att du har vägarna förbi just denna blogg! Mitt namn är Linnea, just nu T3:a på läkarprogrammet. Jag är en 20 år gammal, uppväxt i Linköping och en av studenterna bakom bloggen. Hösten 2015 tog jag med mitt pick och pack till huvudstaden och påbörjade studier på KI:s läkarprogram. Målet är att kunna hjälpa människor och fascineras ännu mer kring människokroppen. Annars då? Har ett genuint intresse för musik och tillägnar min lediga tid åt att gå på konserter på Stockholms konserthus, klinga på mitt piano och spela lite fiol. På bloggen kommer du få följa mig genom min tid här på KI, med alltifrån studentaktiviteter och pluggtips till sushibilder och tankar kring livet. Vid frågor och funderingar når ni mig alltid via bloggen eller e-post: linnea.lin@stud.ki.se

Leave a Reply

