Jobb som tutor

Igår fick jag beskedet att jag fick jobb som anatomitutor här på KI, så underbart kul! Detta betyder att jag kanske kommer träffa er nya T1:or till våren, närmare bestämt i januari/februari och hjälpa till med neuroanatomin först och sedan återkomma till rörelseapparatens anatomi. Det ska verkligen bli kul att få chansen att främst träffa alla nya elever och samtidigt förbättra sina anatomikunskaper ytterligare samt utveckla sin pedagogiska förmåga! See you in Solna när ni alla har panikångest för att ni har så mycket nya latinska ord att lägga på minnet.. Haha just kidding, jag ska hjälpa er så gott jag kan i alla fall och ge er mina tips på hur jag lär in alla latinska ord, det lovar jag!

This entry was posted in Fysioterapeutprogrammet by oliviaeliasson. Bookmark the permalink.

About oliviaeliasson

Mitt namn är Olivia Eliasson, jag är en 19 årig tjej från Göteborg som precis börjat studera till fysioterapeut på Karolinska Institutet i Stockholm. Jag valde utbildningen då jag har ett oerhört stort intresse för människokroppen och dess funktioner. På min fritid sysslar jag mycket med musik, då jag sommaren 2013 blev signad av Roxy Recordings i Stockholm. Jag sysslar även mycket med mode, skönhet, dans och träning! Precis som en helt vanlig tonåring helt enkelt. I min blogg kommer ni få följa mig som student på KI, få information om programmet, skolan, kåren och självklart följa mitt liv utanför skolan! Har ni frågor till mig är det bara att skicka iväg ett mail till olivia.eliasson@stud.ki.se

Leave a Reply

